Näytetään 1–24 / 103 tuloksesta

Lisäravinteilla voidaan tukea terveellisten elämäntapojen ohella kehoa palautumisessa stressaavista elämäntilanteista. Lisääntyneen kuormituksen aikana keho kuluttaa nopeammin erilaisia ravinteita mm. B-vitamiineja.

Tärkeää on huolehtia jo etukäteen vitamiinien, hivenaineiden ja rasvahappojen saannista. Vitamiineista saat tukea mm. stressin hallintaan, unen laadun parantamiseen ja vastustuskyvyn tukemiseen.

Vitamiinit
Rasvaliukoiset vitamiinit K-, A-, D- ja E-vitamiinit.

Vesiliukoisia vitamiineja ovat B- ja C-vitamiinit. B-vitamiineihin kuuluvat tiamiini (B1), riboflaviini (B2), niasiini (B3), pantoteenihappo (B5), B6-vitamiini, biotiini (B7), folaatti ja B12-vitamiini.
Monivitamiinivalmisteet

Mineraalit, hivenaineet & elektrolyytit
Esimerkkejä makrokivennäisaineista (mineraalit):  kalsium, fosfori ja magnesium

Esimerkkejä hivenaineista:  rauta, sinkki, kupari, jodi, seleeni, mangaani ja molybdeeni
Elektrolyytit: natrium, kalium

Muistathan myös välttämättömät rasvahapot sekä vatsan/suoliston kuntoa tukevat probiootit.

Huomioithan, että ravintolisät eivät korvaa monipuolista ja tasapainoista ruokavaliota eivätkä terveitä elämäntapoja. Noudatathan tuotteiden suositusannostuksia sekä pidät tuotteet pois pienten lasten ulottuvilta.

Kerro ravintolisän käytöstä aina lääkärillesi jotta hoidossa osataan ottaa huomioon ravintolisän käyttö sekä mahdolliset lääkkeen ja ravintolisän yhteisvaikutukset.

ALE
ALE
ALE
ALE
ALE
ALE